So it begins - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Arno Spierings - WaarBenJij.nu So it begins - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Arno Spierings - WaarBenJij.nu

So it begins

Door: Arno

Blijf op de hoogte en volg Arno

07 December 2016 | Nederland, Schiphol

Het is zover.

Terwijl het langzaam licht begint te worden, het eerste reisverslag van mij.

Na een rusteloze nacht vanmorgen rond 7.00u op Schiphol.

Ingechecked, door de douane en (heel belangrijk) een bak koffie naar binnen.

Als 1e met inchecken (Kwestie van de goede rij kiezen), wachttijd bij de security 5 minuten, douane ook zoiets. Is wel even wennen die centrale security, maar het werkt wel.

Bagage is doorgechecked tot Melbourne, dus dat is wel makkelijk. Die zie ik over ruim 24 uur wel weer terug.

In de verte zie ik met het onmiskenbare logo van Singapore Airlines op de staart de Airbus 350 staan die mij het eerste stuk(je) gaat vervoeren.
Voor de liefhebbers (Misschien alleen ik haha): A350-941, registratie 9V-SMD, Serienummer 37, in service sinds juni 2016.
In ieder geval een vrij nieuw type toestel. Nog nooit mee gevlogen dus ben benieuwd. Zou de tegenhanger van de Boeing Dreamliner moeten zijn.

Ik heb nog ruim een uur voordat het boarden begint. Tijd voor een rondje vliegveld. Is toch weer lang geleden dat ik vanaf Schiphol ben gevlogen.

Tot de volgende!


  • 08 December 2016 - 09:59

    Rina Joke Inge En Mama:

    Je zit nu alweer boven Aussie land...welkom in Australië

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiphol

Down Under

Eindelijk een grote wens van mij in vervulling!

Recente Reisverslagen:

02 Januari 2017

Laatste dag....

01 Januari 2017

Oud & Nieuw

30 December 2016

Matchday

29 December 2016

Rothwell Dag 4&5

27 December 2016

Rothwell Dag 3
Arno

Actief sinds 24 Nov. 2016
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 32745

Voorgaande reizen:

07 December 2016 - 04 Januari 2017

Down Under

Landen bezocht: