Droevig nieuws... - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Arno Spierings - WaarBenJij.nu Droevig nieuws... - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Arno Spierings - WaarBenJij.nu

Droevig nieuws...

Door: Arno

Blijf op de hoogte en volg Arno

10 December 2016 | Australië, Melbourne

Voor ik verder ga met het schrijven van mijn reisverslag eerst even dit...

Afgelopen nacht is mijn oma overleden.

Gezien de situatie in de afgelopen week was dit niet geheel onverwacht.
Ik ben blij dat ik haar afgelopen zondag nog even heb kunnen zien en afscheid heb kunnen nemen. In goed overleg ga ik mijn reis in ieder geval niet onderbreken.

Ik wens iedereen die hierbij betrokken is veel sterkte de komende tijd. Weet dat ik aan jullie denk.

Rust zacht lieve oma.....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Down Under

Eindelijk een grote wens van mij in vervulling!

Recente Reisverslagen:

02 Januari 2017

Laatste dag....

01 Januari 2017

Oud & Nieuw

30 December 2016

Matchday

29 December 2016

Rothwell Dag 4&5

27 December 2016

Rothwell Dag 3
Arno

Actief sinds 24 Nov. 2016
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 32771

Voorgaande reizen:

07 December 2016 - 04 Januari 2017

Down Under

Landen bezocht: