Sydney Dag 2 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Arno Spierings - WaarBenJij.nu Sydney Dag 2 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Arno Spierings - WaarBenJij.nu

Sydney Dag 2

Door: Arno

Blijf op de hoogte en volg Arno

22 December 2016 | Australië, Sydney

Ok, de Skywalk....
Ik moet toegeven dat ik best zenuwachtig was. 268 meter boven de stad en recht naar beneden kunnen kijken door een glazen bodem. Slik?!

Na het inchecken, instructies en het apenpakje aantrekken tijd om naar buiten te gaan. Eenmaal buiten vielen de zenuwen al heel snel weg. Niet eng, vooral gaaf om te doen. Zeker geen spijt van.
Als bewijs toch maar de foto's gekocht haha.

Aangezien ik samen met de Skywalk ook de Ultimate Sydney Experience had gekocht, had ik ook toegang tot Sealife, Wildlife, Madame Tussaud en de Manly Sealife Sanctuary.

Deze heb ik er vandaag maar allemaal achteraan gedaan. Wildlife vond ik niet zo bijzonder, de meeste had ik al in Tasmanië gezien. De rest was leuk om een keer doorheen te lopen.
Met de Fast Ferry naar Manly, waar ik de Sealife Sanctuary misschien nog wel het leukste vond van deze attracties. Niet zo groot, maar wel personeel wat heel bevlogen kan vertellen over het zee-leven.

Na een wandeling naar Manly Beach weer terug met de Fast Ferry, net op tijd om het cruiseschip van vandaag te zien vertrekken.

Even een hapje eten bij het Opera House. Lekker Australisch Sushi haha.
Helaas vond een meeuw mijn Sushi ook lekker. Voordat ik het überhaupt in de gaten had was een gedeelte van mijn Sushi weg (Mine?!)
Ik was gelukkig niet de enige, de meeuwen waren erg brutaal.
Blijkbaar was dit wel vaker het geval, waardoor iedereen in no-time z;n sushi aangevuld kreeg.

Zo nog even kijken wat ik morgen ga doen en dan weer naar bed.
Morgen alweer de laatste dag Sydney en dan zaterdag door naar Brisbane.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Down Under

Eindelijk een grote wens van mij in vervulling!

Recente Reisverslagen:

02 Januari 2017

Laatste dag....

01 Januari 2017

Oud & Nieuw

30 December 2016

Matchday

29 December 2016

Rothwell Dag 4&5

27 December 2016

Rothwell Dag 3
Arno

Actief sinds 24 Nov. 2016
Verslag gelezen: 334
Totaal aantal bezoekers 32679

Voorgaande reizen:

07 December 2016 - 04 Januari 2017

Down Under

Landen bezocht: