Laatste dag.... - Reisverslag uit Rothwell, Australië van Arno Spierings - WaarBenJij.nu Laatste dag.... - Reisverslag uit Rothwell, Australië van Arno Spierings - WaarBenJij.nu

Laatste dag....

Door: Arno

Blijf op de hoogte en volg Arno

02 Januari 2017 | Australië, Rothwell

Terwijl de regen hier met behoorlijk geweld op het dak klettert, schrijf ik nu mijn laatste verslag in Australië.

Vanmorgen op tijd richting Bribie Island gegaan en even lekker aan het strand gezeten. Even lekker met mijn voeten door het (warme) water van de Stille Oceaan. Alleen de laatste stap in het water was niet zo'n pretje. Ineens voelde ik wat op mijn voeten. Vlug het water uit, om snel de blauwe tentakels van een Blue Bottle ( http://en.wikipedia.org/wiki/Physalia_utriculus ) van mijn voeten af te halen.
(Zie foto, niet van mezelf deze is van Google)
Op dat moment erg pijnlijk, maar gelukkig trok dat snel weg. Nu rest alleen nog de striemen op mijn voet, maar ook die zijn inmiddels al aan het vervagen. Dit is een stukje wildlife die ik NIET meer hoef te zien haha.

Nog even een lekkere lunch (Wederom Fish and Chips) bij Sandstone Point en weer terug naar huis.

Vanmiddag met Theo nog even een boodschap gedaan, drankje bij de club en terug naar huis. Daar lekker lamskoteletten uit de roker gegeten en alvast mijn spullen een beetje bij elkaar gezocht.

Morgenmiddag staat er een vlucht op mij te wachten via Singapore naar Amsterdam.

Ondanks de geweldige tijd hier vind ik het toch ook wel weer fijn om naar huis te gaan. Om familie en vrienden weer te zien en het 'gewone' leventje weer op te pakken.

Morgenochtend rest mij het inpakken van de koffers en een ritje richting het vliegveld van Brisbane.

Theo, Francien, Marian, Jason, iedereen van de Tasmanië tour en alle andere mensen die ik onderweg ben tegengekomen dank jullie wel voor een geweldige tijd in dit overweldigende land. Ik ga jullie missen...

Waarschijnlijk is dit ook mijn laatste verslag hier voor deze reis.
Ik wil iedereen bedanken die de moeite heeft genomen om mijn verhalen te lezen.

Als je geïnteresseerd bent in de verhalen en de foto's bel of app even, de koffie (of iets sterkers) staat klaar!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Rothwell

Down Under

Eindelijk een grote wens van mij in vervulling!

Recente Reisverslagen:

02 Januari 2017

Laatste dag....

01 Januari 2017

Oud & Nieuw

30 December 2016

Matchday

29 December 2016

Rothwell Dag 4&5

27 December 2016

Rothwell Dag 3
Arno

Actief sinds 24 Nov. 2016
Verslag gelezen: 14512
Totaal aantal bezoekers 32668

Voorgaande reizen:

07 December 2016 - 04 Januari 2017

Down Under

Landen bezocht: