Rothwell Dag 1 & 2 - Reisverslag uit Rothwell, Australië van Arno Spierings - WaarBenJij.nu Rothwell Dag 1 & 2 - Reisverslag uit Rothwell, Australië van Arno Spierings - WaarBenJij.nu

Rothwell Dag 1 & 2

Door: Arno

Blijf op de hoogte en volg Arno

26 December 2016 | Australië, Rothwell

Gisterenochtend een beetje een regen gehad. Wel een poging gedaan om richting Mount Coot-tha Lookout te rijden, maar daar in een wolk beland en dus geen uitzicht op Brisbane. Nadat de regen 's middags een beetje was verdwenen nog richting Woody Point gereden. Even lekker uitwaaien op de pier en een kijkje genomen bij het Gayundah scheepswrak.

Na het (lekkere) eten nog even richting de boulevard van Redcliffe gereden voor de lichtshow op de Bee Gees Way. Helaas alleen de lichten gezien en niet het geluid en film erbij. Zal wel kapot zijn?!

Na een goede nachtrust vanmorgen vroeg wakker. In de ochtend richting Woody Point voor Pelican Park en de Pelican Feed. Leuk om de pelikanen een keer in het wild te zien in plaats van achter een hek in een dierentuin.

's Middags kwam Marian nog op bezoek en zijn we met zijn vieren richting de Glass House Mountains Lookout gereden. Vervolgens richting Beerburrum lookout, maar vielen we ten prooi aan de Mozzie's (Muggen)

Richting Bribie Island waar we bij Sandstone Point lekker gegeten hebben. Nu weer terug in Rothwell waar ik even tijd heb gevonden om aan het verslag te werken. Zo nog even wat foto's uploaden en dan weer op tijd naar bed.

Tot de volgende