Melbourne dag 3 - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Arno Spierings - WaarBenJij.nu Melbourne dag 3 - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Arno Spierings - WaarBenJij.nu

Melbourne dag 3

Door: Arno

Blijf op de hoogte en volg Arno

11 December 2016 | Australië, Melbourne

Vandaag geen lang verslag. De foto's spreken hopelijk voor zichzelf.

Het was vooral een wandel-dag. Als ik Google Maps moet geloven heb ik vandaag zo'n 15 kilometer gelopen. Ik zelf voel dat niet zo, mijn benen wel.

Begonnen bij Victoria Market om vervolgens via het centrum naar de Royal Botanic Gardens te lopen. Vandaar uit terug naar het hotel.

Veel foto's gemaakt en wat lokale lekkernijen gegeten. Of waren die toch geïmporteerd ergens vandaan?
Bestel je een 'Vanila Slice' krijg je een Tompouce?! Alleen dan met een witte laag ipv een roze of oranje haha.

En dan kom je ook nog een kraampje tegen met 'Poffertjes - Dutch Pancakes'. Ook die kon ik niet laten liggen natuurlijk.

Helaas zit mijn avontuur in Melbourne er nu al op. Morgenochtend vertrek ik richting de Blue Mountains bij Sydney.

Heb ik alles gezien wat Melbourne te bieden heeft? Zeker niet!
Was het voor nu voldoende? Ik denk het wel.

Tot de volgende!

• 11 December 2016 - 15:38

Ad En Vera:

Geweldig die foto's en nu op richting Sydney.

• 12 December 2016 - 20:23

Vera En Ad:

Je vind een tompoes helemaal niet lekker, Geniet van de mountains
    M en P

• 12 December 2016 - 22:00

Arno Spierings:

Haha klopt, ben ik inderdaad niet zo'n liefhebber van. Maar ik weet ook niet wat ik krijg als ik een 'Vanilla Slice' bestel?!