Tasmanië Dag 5 - Reisverslag uit Bicheno, Australië van Arno Spierings - WaarBenJij.nu Tasmanië Dag 5 - Reisverslag uit Bicheno, Australië van Arno Spierings - WaarBenJij.nu

Tasmanië Dag 5

Door: Arno

Blijf op de hoogte en volg Arno

19 December 2016 | Australië, Bicheno

Vandaag was vooral veel rijden. Vanuit Launceston via Scottsdale richting de Bay of Fires. Lekker bakkerijtje in Scottsdale, mooie waterval in Pyengana en daar ook nog wat kaas geproeft bij het 'Holy Cow Cafe'.

Wat tijd doorgebracht op het strand in de Bay of Fires, helaas geen zon. Wel voor het eerst de Tasmaanse Zee aan mijn voeten gevoeld en verdomd het voelt gewoon aan als water haha.

De Bay weer achter ons gelaten en richting Bicheno waar we eerst nog een 'Blowhole' hebben bezocht. Een gat in de rotsen waar het zeewater omhoog spuit. Mooi gezicht en hopelijk mooie foto's kunnen maken. Eindresultaat moet ik nog bekijken.

Na het inchecken in het hotel gezamenlijk met de hele groep bij Pisani's gegeten. Lekker pizza, met nog wat vervroegde kerst verassingen voor Brad en een bedankkaartje met alle namen (plus wat extra's om de kerstdagen door te komen haha). We vonden het sneu dat hij met kerst ook een tour had, dus we hadden besloten om hem even in 't zonnetje te zetten.

's Avonds nog de pinguïn tour gedaan. Kleine pinguïns komen aan land om naar hun hol te gaan. Erg leuk om te zien.

Morgen alweer de laatste dag van deze Tasmanië Tour. Ik zal iedereen gaan missen....