Katoomba - Hobart - Reisverslag uit Hobart, Australië van Arno Spierings - WaarBenJij.nu Katoomba - Hobart - Reisverslag uit Hobart, Australië van Arno Spierings - WaarBenJij.nu

Katoomba - Hobart

Door: Arno

Blijf op de hoogte en volg Arno

14 December 2016 | Australië, Hobart

Terwijl ik dit (korte) verslag aan het schrijven ben moet ik toch ook even stilstaan bij mijn oma, waarvan op dit moment de afscheidsdienst bezig is. In gedachte ben ik er toch wel bij....

Vandaag een reisdag. Niet zo spannend, behalve vanmorgen. Had nog bijna de trein gemist omdat de bus niet reed. Dan toch maar even met de taxi naar het station. Met nog 3 minuten over nog net gered gelukkig. Anders had ik een uur later pas de trein kunnen hebben waardoor het stressen zou worden op het vliegveld. Daar had ik uiteraard niet zoveel zin in...

Maar goed, op tijd op het vliegveld. Even een lunch en (vooral) koffie en dan naar Hobart.

Nog even wat voorbereidingen/inkopen gedaan voor de rondreis en zo is de dag alweer ten einde.

De komende dagen is het maar de vraag of ik overal WiFi heb. Een reisverslag typen lukt nog wel via de gewone data-bundel (mits ik bereik heb), maar foto's kunnen een uitdaging zijn.
Maar als je even niets van me hoort dan weet je waarom....