Tasmanië Dag 6 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Arno Spierings - WaarBenJij.nu Tasmanië Dag 6 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Arno Spierings - WaarBenJij.nu

Tasmanië Dag 6

Door: Arno

Blijf op de hoogte en volg Arno

20 December 2016 | Australië, Sydney

Helaas alweer de laatste dag van deze geweldige rondreis door Tasmanië...

Vanuit Bicheno vertrokken richting Coles Bay en Wineglass Bay. Gewandeld naar de Wineglass Bay lookout. Een aantal van de groep is nog naar beneden gegaan naar het strand, maar die toch leek mij iets te zwaar.

Samen met Sarah nog wel naar Coles Bay gelopen, waar we via een mooie rotspartij op een klein strandje uitkwamen.

Nadat de groep weer herenigd was doorgereden naar Devil's Corner voor een wijnproeverij. Wijnen waren niet heel bijzonder, de Fish & Chips was wel erg lekker. Vervolgens langs de kust richting Kate's Berry Farm. Lekker ijsje gegeten en via de Spikey Bridge door naar Richmond. Laatste stop alweer....

Vanuit Richmond naar het vliegveld van Hobart, waar Sarah en ik uitstapte om het vliegtuig terug te nemen naar het vasteland. Ik naar Sydney, Sarah naar Melbourne. Afscheid genomen van de groep. Ik zal ze zeker missen....

We waren al redelijk vroeg bij het vliegveld, waardoor we wel enige tijd moesten wachten. Helaas is Hobart maar een klein vliegveld, maar gelukkig was er wel een barretje. Blijkt dat beide vluchten van ons vertraging hebben. Nog langer wachten dus. Bleh!

Uiteindelijk met een uur vertraging toch richting Sydney, waar ik na wat zoekwerk rond half 1 's nacht eindelijk in het hotel was.

Morgen Sydney maar eens gaan ontdekken