Sydney - Brisbane - Reisverslag uit Rothwell, Australië van Arno Spierings - WaarBenJij.nu Sydney - Brisbane - Reisverslag uit Rothwell, Australië van Arno Spierings - WaarBenJij.nu

Sydney - Brisbane

Door: Arno

Blijf op de hoogte en volg Arno

24 December 2016 | Australië, Rothwell

Eerst even een gevecht met mijn bagage. Blijkt dat ik door de dagen heen toch wat meer had verzameld dan ik dacht. Vooral door de winterkleding. Dan maar wat kleding achterlaten en uiteindelijk toch nog op 24 kilo uitkomen. Maximaal 25, dus prima binnen de limiet haha.

Op naar het vliegveld en even een uurtje naar Brisbane. Daar even wachten op Theo, die stond in de file naar het vliegveld.

Best raar om zo bij iemand in huis te komen die je al zo lang niet gezien hebt. Toch voelt het als thuiskomen en is het net alsof je elkaar vorige week nog hebt gezien. Blijft toch familie hè.

's Middags nadat Francien thuiskwam van haar werk nog even over de boulevard van Redcliffe gelopen, met uitzicht richting de haven van Brisbane. Ook nog even naar de Bee Gees Way. Wist ik ook niet, maar die komen schijnbaar uit Redcliffe.

Weer terug 'thuis' lekker genoten van de kookkunsten van Theo en op tijd naar bed.